Banner
Αρχική O καφές «ρίχνει» και τον διαβήτη!

O καφές «ρίχνει» και τον διαβήτη!

Share
Default Featured Image
Share

coffe

Σύμφωνα με έρευνα στη Γερμανία όσοι πίνουν τακτικά καφέ δεν κινδυνεύουν περισσότερο να πάθουν καρκίνο ή καρδιά, ενώ κινδυνεύουν λιγότερο από διαβήτη, σε σχέση με όσους δεν πίνουν καθόλου καφέ.

Οι Γερμανοί επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Πότσνταμ, μελέτησαν τις περιπτώσεις 42.000 ανθρώπων επί δέκα χρόνια. Τα αποτελέσματα της έδειξαν ότι η κατανάλωση καφέ δεν είναι επιβλαβής για τους υγιείς ενήλικους, όσον αφορά φυσικά τον κίνδυνο για σοβαρές χρόνιες παθήσεις.

Όσοι από τους 42.000 ανθρώπους που εξετάζονταν επί μια δεκαετία, έπιναν καφέ, είχαν ουσιαστικά κατά μέσο όρο, τις ίδιες πιθανότητες, να πάθουν σε βάθος χρόνου κάποια χρόνια ασθένεια, με όσους δεν έπιναν καφέ. Ενώ οι «μερακλήδες» έχουν κατά 23% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη τύπου 2. Οι επιστήμονες κατέληξαν ότι κάποιες ουσίες που περιέχονται στον καφέ επιδρούν θετικά στον μεταβολισμό.

Οι περισσότερες έρευνες που αφορούν στην κατανάλωση καφέ, είναι συχνά – πυκνά, αντικρουόμενες. Κάποιες έχουν συσχετίσει τον καφέ με αυξημένο κίνδυνο για καρδιοπάθειες, για καρκίνο, για εγκεφαλικά κ.α. Πάντως οι Γερμανοί επιστήμονες όπως είπαν, δεν ενθαρρύνουν τον κόσμο να πίνει καφέ, εάν δεν τους αρέσει. Μολονότι τα στοιχεία δείχνουν πως δεν υπάρχει λόγος (οι υγιείς) να μειώσουν την κατανάλωση του. 


Share
Σχετικά Άρθρα
UncategorizedΕκδηλώσεις

Bότανα, Μελισσοκομία και προϊόντα προστιθέμενης αξίας. Βιώσιμη επιχειρηματικότα στην ύπαιθρο

Μπορεί ένα μελίσσι να αυξήσει την παραγωγικότητα ενός χωραφιού; Πώς μπορούν τα...

Κύριες Ειδήσεις

Το φεστιβάλ που περιμένατε είναι πάλι εδώ: Χέρι με Χέρι,Ηand in Hand Festival

Το θερινό φεστιβάλ που έχει γίνει θεσμός επιστρέφει δυναμικά , ανανεωμένο και...

ΕπικαιρότηταΚαταγγελίες

Εγκληματική αδιαφορία σήμερα ή τραγωδία αύριο;Το Πράσινο κόμμα της Κύπρου καταγγέλλει τμήμα δασών και Δήμο Λευκωσίας

Το Πράσινο Κόμμα Κύπρου καταγγέλλει τη συνεχιζόμενη αδιαφορία του Δήμου Λευκωσίας και...

Uncategorized

Δεντροφύτευση 3000 δέντρων στη Λόφου

Η Πράσινη Ασπίδα, ενώνει δυνάμεις με το Κοινότικό Συμβούλιο Λόφου και προχωρά...